
تبلیغات کلیک برای چت در واتساپ - ابزاری حیاتی برای مجموعه بازاریابی شما
در چشمانداز رقابتی کسبوکارها، اگر یک چیز به رشد عظیم کسبوکارهای اینترنتی منجر شده باشد، آن تبلیغات دیجیتال است. این صنعت 600 میلیارد دلاری کنترل قابلتوجهی بر مشتریان دارد—چه کسی چه چیزی میخرد و در نتیجه بر موفقیت این کسبوکارها تأثیر میگذارد. یکی از جنبههای جالب تبلیغات دیجیتال، ماهیت پویا و همیشه در حال تحول آن است، از تبلیغات جستجو تا ویدئو و جستجوی صوتی، که جدیدترین آنها تبلیغات کلیک برای چت است. تبلیغات کلیک برای چت، اگرچه در حال حاضر در مرحله اولیه خود قرار دارد،
به زبان فاینمن، تبلیغات کلیک برای چت، تبلیغاتی هستند که ماهیت مکالمهای دارند. با هدفگیری دقیق، بازاریابان دریافتهاند که این نوع تبلیغات در رفع کاستیهای تبلیغات دیجیتال معمولی بسیار مؤثرتر است. پیش از پرداختن عمیقتر به تبلیغات کلیک برای چت، مهم است که ابتدا نقصهای موجود در صنعت تبلیغات دیجیتال را درک کنیم که راه را برای این شکل جدید از تبلیغات هموار کردهاند. جهان از تبلیغات رسانهای انبوه سنتی به سمت تبلیغات دیجیتال حرکت کرد، زیرا مخاطبان به فضای آنلاین منتقل شده بودند و هدفگیری بخشهای مخاطب در فضای دیجیتال آسان بود. اما در حالی که تبلیغات دیجیتال مشکل هدفگیری را حل کرد، فاقد مکالمات دوطرفه بود که در آن کاربران بتوانند درگیر شوند و سؤالاتشان برطرف شود. امروزه مشتری گزینهای ندارد اگر بخواهد برای شفافسازی در مورد محصول یا خدمات یا انجام فوری یک معامله با برند تبلیغشده ارتباط برقرار کند. صفحات فرود وبسایت برای کاربران باتجربه اینترنت که در مرور چندین صفحه مهارت دارند مناسبتر است. این صفحات برای افرادی که تازهوارد تکنولوژی هستند مناسب نیستند. علاوه بر این، صفحه فرود مقصد ایدهآلی برای محصولاتی مانند جواهرات، مبلمان، املاک و مستغلات و خدمات مالی نیست که در آن فروش هدایتشده بهترین نتیجه را میدهد. برای مثال، جواهرات را در نظر بگیرید. یک مدل زیبا که یک ست آویز شیک پوشیده ممکن است کاربر را وسوسه کند تا روی تبلیغ کلیک کند و به یک صفحه فرود وارد شود. اما این کاربر برای سؤالات رایج مانند سیاست تعویض، نوع سنگهای قیمتی استفادهشده در آویز و غیره بدون پاسخ میماند.

