
رشد کسبوکار خود را با پیامرسانی مبتنی بر کیفیت واتساپ تقویت کنید.
در دنیایی که به لطف فناوری روزبهروز بیشتر به سمت کالایی شدن پیش میرود، این یک راز آشکار است که تمرکز بر مشتری تفاوت واقعی را ایجاد میکند. این حقیقت بنیادین برای هر عملکرد کسبوکاری صدق میکند، اما در بازاریابی ضروری است. دلیل آن هم نیازها، خواستهها و آرزوهای دائماً در حال تغییر مشتریان است. بنابراین، بازاریابی عصر جدید تماماً درباره ایجاد تجربیات منحصربهفرد برای افراد از طریق ابزارهایی است که برندها را به مشتریانشان نزدیکتر میکنند.
مروزه به معنای واقعی کلمه اقیانوسی از ابزارهای در دسترس برای بازاریابان وجود دارد، اما هیچکدام به اندازه اثربخشی پیامرسانی مبتنی بر کیفیت (QBM) نزدیک نمیشوند. پیامرسانی مبتنی بر کیفیت یا QBM یک ویژگی در API کسبوکار واتساپ است که به کسبوکارها کمک میکند از طریق پیامرسانی مبتنی بر زمینه با مشتریان تعامل کنند. این پیامها باید معیارهای کیفی تعریفشده توسط واتساپ را برآورده کنند و از این رو نام آن پیامرسانی مبتنی بر کیفیت است.

